جام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام چهلم  به جوانمرد اهدا شد

تیم فوتسال برادران کارکنان و اعضای هیات علمی سازمان مرکزی جام نایب قهرمانی را به مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات فوتسال برادران کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در جام چهلم فجر به میزبانی واحد بوشهر با حضور 12 تیم برگزار شدوتیم فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی سازمان مرکزی توانست مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

همچنین تیم فوتسال برادران کارکنان و اعضای هیات علمی سازمان مرکزی جام نایب قهرمانی را به مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کردند.
در این مراسم دکتر جوانمرد اظهار داشت : دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد به اینکه کارکنان و اعضاء هیأت علمی از ارکان مهمی ازدانشگاه هستند، و از ستون فقرات دانشگاه به شمار می آید ، همواره سعی بر برنامه ریزی مناسب برای فعالیت های ورزشی آنان داشته است.

وی افزود: مهم ترین پیامد برنامه های ورزشی، ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی است ، برنامه های متنوع ورزشی می تواند فشارهای روانی و استرس های مختلف ناشی از فعالیت های روزمره را در افراد کاسته و نشاط را به همراه آورد.وی همچنین از برگزاری لیگ فرهیختگان در راستای ارتقاء سطح نشاط اجتماعی کارکنان و اساتید دانشگاه در سال آینده خبرداد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996734

وب گردی

وب گردی