افزایش۴ برابری قیمت ویلچر

مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق معلولان از پیشنهاد تشکیل اتاق اندیشه معلولان در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این پیشنهاد مورد استقبال رئیس سازمان نیز قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، علی همت محمود نژاد گفت: پیشنهاد تشکیل اتاق اندیشه معلولان به رئیس سازمان بهزیستی مبنی بر اینکه همه معلولان اعم از حقیقی و حقوقی حق حضور در این اتاق را داشته و دیدگاه های خود را درخصوص خدمت رسانی به معلولان و اداره امور آنها بیان کنند، اعلام شده است.

وی افزود: به قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی پیشنهاد داده ایم تا در این اتاق معلولان از گروه های مختلف معلولیت هفته ای یک بار حضور پیدا کرده و بدون هرگونه محدودیت نظرات و مشکلات خود را بیان کنند. این دیدگاهها هر هفته جمع بندی و به اطلاع رئیس بهزیستی و شورای معاونین جهت آگاهی از نقطه نظرات جمعی معلولان و به کار گیری آنها در برنامه ریزیها برسد.

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان گفت: متاسفانه تورم و گرانی های سال جاری باعث شد تا افزایش سه برابری مستمری ها نه تنها نا کارآمد باشد بلکه مشکلات آنها را نیز افزایش دهد و همین موارد باعث شده تهیه تجهیزات مورد نیاز معلولان نیز سخت تر شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه خرید ویلچر برای افراد دارای معلولیت به نسبت گذشته چند برابر شده است، تاکید کرد: قیمت یک ویلچر ۸۰۰ هزار تومان بود که امروز به 2 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و همین موضوع معلولان را با مشکل مواجه کرده است.

محمود نژاد از مردم درخواست کرد تا عرصه خدمات رسانی و همیاری معلولان را به نسبت گذشته افزایش دهند تا این ایام سپری شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 996735

وب گردی

وب گردی