جزئیات ثبت نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوان پژوهشگران ایرانی و آلمانی

اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی می توانند پروپوزال و طرح پیشنهادی خود را در فراخوان همکاری های مشترک پژوهشی میان استادان و پژوهشگران ایرانی و آلمانی ثبت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور توسعه همکاری های علمی و تحقیقاتی بین المللی، اولین فراخوان مشترک همکاری های پژوهشی میان استادان و پژوهشگران ایرانی و آلمانی در چارچوب همکاری های بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF)، از ۱۸ دسامبر 2018 انتشار یافته و به مدت دو سال قابل اجرا خواهد بود.

هدف از این فراخوان مشترک تبادل محققان، توسعه کنسرسیوم تحقیقاتی، تهیه طرح‌های تحقیقاتی کامل و کاربرد آنها؛ هماهنگی همکاری دوجانبه بین همکاران ایرانی و آلمانی و آماده سازی و اجرای رویدادهای دو جانبه مانند کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها می باشد.

اولویت‌های تحقیقاتی پیشنهادی شامل حوزه ­های تنوع زیستی(Biodiversity)، اقتصادبیولوژیک (ازجمله امنیت غذایی) Bioeconomy (Including Food Security))) ، محیط زیست (از جمله آب و تغییرات اقلیمی) Environment (Including Water and Climate Change)) ) و سلامت (Health) است.

لازم به ذکر است پروژه‌هایی که حوزه فنی حرفه‌ای را در بر می‌گیرند، در اولویت انتخاب داوران این فراخوان خواهند بود.

اعضای هیات علمی، پژوهشگران و متقاضیان واجد شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مذکور می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی https://cisc.msrt.ir/fa/news/43920 مراجعه و پروپوزال طرح پیشنهادی خود را در سامانه مربوط ثبت کنند. پس از اتمام فرصت ارسال و ثبت پروپوزال ها در سامانه، تمام طرح های برتر از دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی در کمیته های داوری، انتخاب و برای انجام سایر مراحل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996748

وب گردی

وب گردی