مسابقات والیبال جام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درواحد ساری برگزار شد

مسابقات ورزشی والیبال کارکنان واعضاء هیأت علمی، جام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پنج تیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد ساری، مسئول تشکل راه اندیشه (تارا) واحد ساری با عنایت به اهمیت ورزش در افزایش نشاط کاری، روحیه سازمانی و ارتقای کیفیت زندگی کاری و سلامت کارکنان واعضاء هیأت علمی عنوان کرد: تشکل راه اندیشه (تارا) با همکاری تربیت بدنی واحد ساری به منظور فراهم نمودن زمینه های لازم جهت ترغیب و تشویق کارکنان واعضاء هیأت علمی به امر ورزش، بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالکرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی را برگزارکرد.

ایمان خنکدار هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان و اعضای هیأت علمی بیان کرد و گفت: در اولین دوره این مسابقات پنج تیم از دانشکده های واحد ساری شرکت کردند، که بصورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و درروز پایان این مسابقات تیم اداری واحد ساری با غلبه بر تیم حراست دانشگاه به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایسنادر پایان این مسابقات از سوی معاونت فرهنگی ودانشجویی واحد ساری جوایزی به رسم یادبود به تیم های اول تا سوم اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 996759

وب گردی

وب گردی