تقدیر از 17 اثر برگزیده  در آیین رونمایی آثار فاخر انقلاب اسلامی

رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام‌خمینی (ره) از تقدیر 17 اثر برگزیده در آیین رونمایی آثار فاخر در حوزه انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر اکبر اشرفی رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام‌خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در آیین رونمایی چهل اثر فاخر در حوزه انقلاب اسلامی با عنوان 《چلچراغ》که در مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است و برای تبیین انقلاب مرکز فرهنگی دانشگاهی امام و انقلاب را تاسیس کرده که در دو بعد آموزشی و پژوهشی فعالیت می کند.

وی افزود: این مرکز در بعد آموزشی، آموزش درس اندیشه و وصایای امام(ره) و برگزاری فعالیت های مختلفی را در حوزه تبیین مواضع انقلاب انجام‌ می دهد.

اشرفی درباره فعالیت های این مرکز گفت: انعقاد قرارداد پژوهشی و تاسیس گروه‌های پژوهشی و حمایت از پایان نامه و رساله های دانشجویی و برگزاری مراسم رونمایی از کتاب سال انقلاب اسلامی از برنامه های این مرکز بوده است. جشنواره های این مرکز قرار است، هر سال در کل کشور برگزار شود.

وی اضافه کرد: در مجموع هزار و پانزده اثر، ۹۲۰ پایان نامه و ۹۵ کتاب از ۳۶ واحد دانشگاهی به دست ما رسیده است که این مسئله ظرفیت دانشگاه آزاد در حوزه انقلاب را نشان می دهد. البته این ۳۶ واحد تمامی آثار خود را ارسال نکرده اند،‌بلکه آثار به صورت گلچین ارسال شده بود.

اشرفی اذعان داشت: این آثار در حوزه‌های فقه و حقوق روانشناسی، تاریخ و... بوده است؛ بر اساس رای داوران ۱۷ اثر انتخاب شد که امروز از آن‌ها تقدیر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 996850

وب گردی

وب گردی