استادان و نهادهای انقلابی آموزش عالی اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنند

رفتار و برخورد سیاسی مسئولان با ارزش های اعتقادی و انقلابی از سوی جریان انقلابی قابل تحمل نخواهد بود و انتظار می رود استادان و نهادهای انقلابی آموزش عالی در قبال رفتار های غیر انقلابی مسئولان، مواضع انقلابی اتخاذ نموده و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال نمایند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی و افق دهه پنجاه که در واحد تهران مرکزی برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز گفت: قیام 29 بهمن تبریز، یکی از نقاط عطف انقلاب محسوب می‌شود و باعث شیوع سنت «چهلم‌ها» در کشور شد و قیام مردمی را از شهری به شهر دیگر سرایت داد.

دکتر هاشمی افزود: تحلیلگرانی که روند انقلاب را دنبال می‌کنند اذعان دارند؛ بیست و نهم بهمن 56 یک نقطه آغازین مردمی برای انقلاب اسلامی در خارج از حوزه قم محسوب می‌شد. و به یک معنا، نخستین الگوی مبارزاتی عرضه شد و با تداوم حماسه‌ها تا 22 بهمن 57 بود که پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چهار دهه گذشته، دشمنان داخلی و خارجی نتوانستند خللی در شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند و با هوشیاری مردم فهیم ایران و وجود رهبری عظیم الشان انقلاب تا افول استکبار هم نمی توانند گزندی به نظام اسلامی برسانند.

دکتر هاشمی افزود :در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری هم به اثرات و برکات چهل سال اول انقلاب و هم ماموریت های هفتگانه ای را برای فصل دوم انقلاب محول کرده اند که نخبگان و جوانان دانشگاهی بیشتر مورد خطاب هستند که انشاء الله بتوانیم انتظارات نائب امام زمان را برآورده نماییم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بواسطه تحول انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب خصوصا زمینه سازی تمدن نوین اسلامی بسیار زیاد است و باید با برنامه ریزی مدون این مهم تحقق پیدا کند.

وی تاکید کرد: برای تحقق گام دوم انقلاب باید مسئولان و کارگزاران در نهادهای مختلف رفتار های سیاسی خود را در قبال ارزش های دینی و انقلابی کنار بگذارند و با تمام وجود بدنبال رفع مشکلات مردم و جامعه باشند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: از همه اساتید و نخبگان و نهاد های انقلابی در آموزش عالی و خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود در قبال رفتار های غیر انقلابی مسئولان، مواضع انقلابی اتخاذ نموده و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996874

وب گردی

وب گردی