فرصت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ  پایان می یابد

 فرصت مجدد ثبت نام آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 98 ساعت 24 امروز ( 30 بهمن ماه) به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرصت مجدد ثبت نام آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 98 ساعت 24 امروز ( 30 بهمن ماه) به پایان می رسد. داوطلبان در فرصت باقی مانده می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیات علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از لیست داوطلبان شرکت در آزمون می شود. پس از ثبت نام و انتخاب رشته ، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. گفتنی است مهلت ثبت نام مجدد از روز شنبه 27 بهمن آغاز شده بود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه 98، از طریق دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می شود.

آزمون در 2 مرحله کتبی و شفاهی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های آسکی OSCE، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می شود. لازم به ذکر است آزمون کتبی روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 برگزار می شود، آزمون شفاهی کلیه رشته ها نیز از تاریخ 7 تا 9 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996898

وب گردی

وب گردی