راه‌اندازی دومین خط تولید گرافن به‌منظور تامین نیاز بازار

شرکت گرافن‌سی‌ای برای تامین نیاز بازار در حوزه گرافن و محصولات گرافنی، دومین خط تولید خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، شرکت گرافن‌سی‌ای (GrapheneCA) دومین خط خود را با هدف افزایش ظرفیت تولید گرافن، راه‌اندازی کرد. این شرکت یکی از تولید‌کنندگان گرافن و محصولات گرافنی است که با روشی زیست‌سازگار اقدام به تولید محصول می‌کند. این خط تولید جدید در شهر بروکلین واقع شده که موجب افزایش ده برابر ظرفیت تولید گرافن‌سی‌ای می‌شود. این اتفاق برای شرکت گرافن‌سی‌ای بسیار مهم و حیاتی بوده و می‌تواند موقعیت این شرکت را در بازار تثبیت کند.

در حال حاضر تقاضا برای تولید گرافن در بازار رو به افزایش بوده و گرافن‌سی‌ای برای تامین نیاز بازار اقدام به راه‌اندازی خط تولید جدید خود کرده است. مسئولان شرکت گرافن‌سی‌ای معقتداند که تلاش‌های زیادی برای حصول اطمینان از عملکرد این خط تولید انجام شده‌است.

سرگی وسکرسنسکی از مدیران بخش تحقیق و توسعه گرافن‌سی‌ای می‌گوید: «کنترلی که ما روی تولید داریم با این خط تولید جدید بسیار قابل توجه خواهد بود به‌طوری که امکان تامین نیاز بازار به سادگی وجود دارد. در مدت نود روز ما توانستیم این سیستم بسیار پیشرفته را راه‌اندازی کنیم و در نتیجه نیاز رو به رشد بازار در صنایع مختلف را به خوبی پاسخ می‌دهیم.»

نکته جالب توجه این است که در این فناوری، شرکت گرافن‌سی‌ای تنها از آب، گرافیت طبیعی و انرژی استفاده می‌کند. وسکرسنسکی می‌افزاید: « با این فناوری جدید ما می‌توانیم گرافن را با کارایی بالا تولید و به مشتریان در جاهای مختلف عرضه کنیم. در سال 2019 گرافن‌سی‌ای فعالیت‌های خود را افزایش داده و محصولات و فناوری جدیدی را معرفی خواهد کرد.»

گرافن‌سی‌ای در نیویورک واقع شده و یک شرکت خصوصی در حوزه گرافن و محصولات گرافنی است. این شرکت تولید خود را از سال 2017 آغاز کرده و به دنبال حل چالش‌های مربوط به استفاده از گرافن در محصولات و کاربردهای مختلف است. گرافن‌سی‌ای کارخانه‌ای به‌منظور تولید گرافن در نیویورک تأسیس کرده ‌است که در حجم انبوه، گرافن تولید می‌کند. این شرکت گرافن‌های دست‌نخورده 1 تا3 لایه‌ای با خلوص بالا تولید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996962

وب گردی

وب گردی