نوآوری دیگر در  رشد سلامت دیجیتال شرق کشور

مرکز شتابدهی و نوآوری سلامت دیجیتال شرق کشور راه اندازی می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به دنبال امضای تفاهمنامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مرکز شتابدهی و نوآوری سلامت دیجیتال شرق کشور راه اندازی می شود.

این تفاهم‌نامه به منظور تحقق سیاست‌های کلان کشور در حوزه علم و فناوری و تحقق حمایت از کالاها ، خدمات ملی و دانش بنیان در حوزه سلامت دیجیتال در شرق کشور، منعقد شد.

هدفمندی حمایت‌های دولت از تجاری سازی محصولات و خدمات کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه سلامت، برنامه‌ریزی راهبردی میان مدت و کوتاه مدت برای ارتقای توانمندی‌های تولید، صادرات و توسعه بازار داخلی محصولات و خدمات در کسب و کارهای مبتنی برفناوری اطلاعات در بخش سلامت دیجیتال، ساماندهی، هماهنگی و اجرای حمایت اثربخش و هدفمند از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه سلامت از جمله اهداف تعریف شده در این تفاهم نامه است.

از جمله محورهای تعیین شده در این تفاهم نامه ، برنامه‌ریزی برای تنظیم و پیاده سازی سطح استانداردها و ارتقای مستمر کیفیت محصولات و خدمات حوزه سلامت در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی برای ایجاد نظام ارزیابی مستمر کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه سلامت و محصولات و خدمات آنها است.

در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری مشترک ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد،‌شورای برنامه‌ریزی و حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه سلامت دیجیتال به منظور تاسیس و راه اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری سلامت دیجیتال شرق کشور تشکیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997004

وب گردی

وب گردی