​بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در پی انتشار بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در پی انتشار بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

امروز پس از گذشت چهار دهه، انقلاب اسلامی ایران با گذر از فراز و نشیب‌ها و پیچ‌وخم‌های دشوار در مسیر بالندگی‌اش به سطحی از بلوغ و پختگی دست پیدا کرده است که ایدئولوژیش جهانی، آرمان‌هایش مستحکم، رهروانش ثابت قدم و دشمنانش ناامیدتر از همیشه‌اند.

در این اثنا بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که خود به مثابه منشور و دستورالعملی اجرایی در آغاز گام دوم انقلاب است ضمن دفاع از گام‌های پیموده شده، نقشه راهی است برای آینده انقلاب تا تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) وارد مسیر جدیدی شود.

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن قدردانی از معظم له به جهت صدور رهنمودهای داهیانه، اعلام آمادگی می‌کند تمام مساعی خود را به کار بندد تا در مسیرهای ترسیم شده در حوزه ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت با همه توان و قوت ادامه دهد تا با ترسیم و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و الگوهای برخواسته از این فرهنگ زمینه تربیت نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی برای تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب تربیت شود.

انشا الله با حرکتی متناسب با نیاز کشور در همه‌ عرصه‌ها با روحیه جهادی و خدمت‌گزاری و احساس مسئولیت بیشتر با شتاب مضاعفی انجام پذیرد. امید است کلیه دلسوزان و سالکان طریق انقلاب خاضعانه و خالصانه دل در گرو صیانت از دستاوردهای کنونی و تحقق این منویات هوشمندانه بندند و برای اجرای معنویات معظم‌له در همه سطوح از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997006

وب گردی

وب گردی