رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از کارگاه عالی «دانشگاه حل مساله» بازدید کرد

دکتر طهرانچی با حضور در سرای برنامه علمی انرژی و مواد واحد تهران جنوب، از کارگاه عالی «دانشگاه حل مساله» بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور در سرای برنامه علمی انرژی و مواد واحد تهران جنوب، از کارگاه عالی «دانشگاه حل مساله» بازدید کرد و با شرکت‌کنندگان این کارگاه دیدار و گفت ­و گو کرد.

در این کارگاه که با حضور 35 نفر از اساتید و اعضای هیأت علمی واحدهای تهران غرب، تهران شرق، تهران شمال و تهران جنوب برگزار شد، مدل‌های مختلف دانشگاه حل مساله در جهان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید پس از گفت ­و گو با اساتید و اعضای هیأت علمی و استماع شرح مدل‌های دانشگاه حل مساله در جهان که توسط شرکت کنندگان ارائه شد، درخصوص جزئیات دانشگاه‌های موفق و برنامه‌های لازم برای تغییر ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاهی حل مساله سؤالاتی مطرح کرد.

دکتر طهرانچی پس از این بازدید، در جلسه‌ای با دکتر سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، دکتر علمایی رئیس واحد تهران جنوب، دکتر سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه و دکتر حمیدی مسئول برگزاری کارگاه عالی دانشگاه حل مساله و برخی از مدیران و اعضای هیأت علمی حضور یافت.

وی ادامه داد: برای اینکه مدل‌های بررسی شده در کارگاه امروز را در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا کنیم، بروکراسی‌های پیچیده ­ای پیش رو نداریم. همانطور که در شش ماه گذشته ساختار دانشگاه آزاد اسلامی به طور کلی تغییر یافت و برنامه‌های جدی همچون طرح پایش و مدرسه عالی مهارت به مرحله اجرا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همه نظام پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تا آخر اسفندماه در شبکه‌ای با سرور متمرکز قرار می‌گیرد و سامانه پژوهش‌یار به صورت ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سراهای نوآوری یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: اولین سرای برنامه علمی با عنوان انرژی و مواد در واحد تهران جنوب راه‌اندازی شد و این واحد به عنوان یکی از واحدهای پیشرو، اولین مجری مدرسه عالی مهارت دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر طهرانچی در پایان گفت: اعضای هیأت علمی و بدنه دانشگاه آزاد اسلامی باید به آینده امید داشته باشند و بدانند که تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها در این دانشگاه بسیار روان بوده و با بیشترین دقت در کمترین زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997069

وب گردی

وب گردی