مراسم اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزارشد

مراسم اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار و یادبود 130 شهید سرافراز این شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد انار ، مراسم اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار و یادبود 130 شهید سرافراز این شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار گردید. در ابتدای این مراسم دکتر رضا میرزایی معاون دانشگاه، ضمن خیر مقدم به خانواده‌‌های معظم شهدا گفت: مبارزه در راه دفاع از ارزش‌ها و حفظ دین یک تکلیف شرعی و الهی است که شهدا این وظیفه را پذیرفتند و در راه خدا به جهاد پرداختند.

وی افزود: رزمندگان ما در زمان جنگ، شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و بسیاری از آنها در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شیخ حسن منتظری امام جمعه شهرستان ضمن خوشامد گویی به مدعوین تصریح کرد: شهدا رسالتی که بر دوش داشته اند را به نحو احسن انجام دادند و با خدای خود عهد و پیمان بستند و جان خود را فدا کردند و خداوند اجر اخروی را به آنان عطا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا از جان خود مایه گذاشتند تا اسلام و انقلاب پا برجا مانده و ایران اسلامی سرفراز باشد.

در ادامه این مراسم دکتر امین شفیعی، حاج مهدی طحانیان از جانبازان و آزادگان سرافراز کشور به بیان خاطرات خود در مورد جبهه و جنگ پرداختند.

گفتنی است، از دیگر برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود مدرسه سما واحد انار، مداحی و تقدیر از فرزندان شهدا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997076

وب گردی

وب گردی