۱۵ اثر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه ملی شد

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۱۵ اثر از آثار برگزیده جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه ملی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمان،‌ عبدالمجید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در آیین اختتامیه بیست و سومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی کرمان اظهار کرد: در قرآن کریم خداوند ۹ بار نسبت به آفرینش بر اساس هنر تبریک گفته و این نشانه جایگاه ویژه هنر و زیبایی از منظر الهی است.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کلام خداوند بر اساس هنر بیان شده است و به همین دلیل به‌خوبی در عمق جان انسان‌ها نفوذ می‌کند و تأثیر خوبی بر جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت از جایگاه ویژه‌ای در حوزه فرهنگی برخوردار است، گفت: این مسابقات در سطوح دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار می‌شود و باعث الگوگیری سایر مؤسسات آموزش عالی کشور شده است.

طالب‌تاش تصریح کرد: دبیرخانه برگزاری این جشنواره از اردیبهشت سال جاری در کرمان آغاز به کار کرد و در این دوره از جشنواره در ۴۵ رشته در زمینه‌های هنری، ادبی و پژوهشی با موضوعات قرآن و عترت آثار ارائه شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ اثر ارزشمند از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره تحویل داده شد که بیشترین آثار از استان‌های تهران، اصفهان و نجف‌آباد بود و توسط داوران مجرب مورد ارزیابی قرار گرفت.

طالب‌تاش گفت: آثار برگزیده این جشنواره به سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت معرفی شد و ۱۵ اثر از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی حائز رتبه ملی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997081

وب گردی

وب گردی