مدیریت جهادی سرلوحه کار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، حمدالله منظری توکلی ظهر امروز در جلسه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که پس از ادای احترام به گلزار شهدای گمنام واحد کرمان انجام شد، اظهار کرد: همه کارهایی که در زندگی انجام می‌دهیم باید در راه رضای خدا باشد. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند؛ چراکه این موضوع، خواسته مهم مقام معظم رهبری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با برشمردن ۶ ویژگی مهم مدیران جهادی از منظر مقام معظم رهبری افزود: کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت از نشانه‌های مدیر جهادی بوده و شکر خدا این ویژگی‌ها بر مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان حکم‌فرماست.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به عملکرد مناسب حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت جدید تصریح کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار با برنامه فعالیت می‌کند و زیرساخت‌های بنیادین قانونمندی بر آن حاکم است که نتایج آنها را در دانشگاه شاهد هستیم.

منظری‌ توکلی خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و به همین دلیل در راستای اجرای اسناد و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه با بیشترین توان تلاش کرده و تکلیف خود را خدمت به مردم و دانشجویان می‌دانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 997083

وب گردی

وب گردی