سمینار «آینده نفت در سرزمین انرژی» برگزار شد

سمینار «آینده نفت در سرزمین انرژی» با حضور جمعی از متخصصین و کارشناسان این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط‌ عمومی دانشگاه صنعتی شریف، سمینار «آینده نفت در سرزمین انرژی» با هدف بررسی ابعاد فنی، اقتصادی و همچنین طرح سؤال درخصوص وضعیت آتی صادرات نفت و چالش‌های پیش‌رو در اقتصاد و امنیت انرژی کشور در شرایط تحریم با حضور دانشجویان، کارشناسان و مدیران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این سمینار با حضور و سخنرانی عباس ملکی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، مسعود نیلی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، علی شمس‌اردکانی رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران، محمد مروتی مشاور برنامه‌ریزی وزیر نفت و سیدمهدی حسینی کارشناس حوزه انرژی برگزار شد.

بررسی اقتصادی چالش کاهش صادرات نفت با توجه به نقش آن در اقتصاد ملی، بررسی راهکارهای موجود جهت بازگشت به بازار نفت و مواجهه با تحریم کشور و بررسی آینده بازار نفت با توجه به تولیدات نفت شیل و شرایط حاکم منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سرفصل‌هایی بود که در این سمینار یک روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سمینار «آینده نفت در سرزمین انرژی» با تلاش شاخه دانشجویی انجمن بین‌المللی مهندسان نفت دانشگاه صنعتی شریف (SharifSPE)، با همکاری انجمن‌های دانشگاهی و فرادانشگاهی فعال در حوزه انرژی در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997084

وب گردی

وب گردی