دود هسته‌ای شدن عربستان به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر می‌رود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیسم در منطقه باید بحث شود چرا که اگر عربستان را هسته‌ای کنند، قطعا دود این کار به چشم قدرت های ظالم و مستکبر می رود.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (پنج شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به علی لاریجانی، اظهار داشت: کاش در سفر به چین و ژاپن اشاره ای هم به دلالی های ترامپ و هسته ای شدن حکومت آل سعود می کردید.

وی ادامه داد: استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیسم در منطقه باید بحث شود چرا که اگر عربستان را هسته‌ای کنند، قطعا دود این کار به چشم قدرت های ظالم و مستکبر می رود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه درباره تحقیق و تفحص از مسکن مهر، گفت: امروز تحقیق و تفحصی از مسکن مهر ارائه شده است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

کواکبیان با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا زمین هایی که برای مسکن دار شدن آحاد مردم در نظر گرفته شده است واگذار نمی شود، گفت: شاید سی سال دیگر دولت همان جا را بخواهد تخریب کند و وسعت بخشد اما گفته شده ۹۹ ساله اجاره داده شده است و هم اکنون به خودشان واگذار می کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسکن مهر نمی توانند سند تفکیکی بگیرند، سند مشاع دریافت می کنند که این گونه برایشان مشکل ایجاد می شود، تصریح کرد: بر این اساس از مسئولان وزارت راه و شهرسازی درخواست می کنم این زمین ها را در اختیار دولت و بیت المال قرار دهد چرا که شاید در آینده بخواهند کار دیگری انجام دهند.

کد خبر: 997110

وب گردی

وب گردی