بازاری‌ها به خیابان‌های شلوغ اسفندماه اعتراض کردند!/تمهیدات ترافیکی روز‌های آخرسال

تهرانی‌ها و آن‌ها که برای خرید ایام عید گذرشان به تهران افتاده حواسشان جمع باشد که از اولین پنج شنبه اسفندماه طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بوی عید، بوی دود، صدای بوق، خیابون‌های شلوغ پلوغ، حکایت بازار تهران و خیابان‌های اطراف آن در آخرین ماه سال است. اسفند ماهی که هر چه در آن پیش می‌رویم تب و تاب خرید‌های نوروزی و شلوغی‌های پس آن، بیشتر می‌شود. شلوغی‌هایی که احتمالا هیچ کسی به اندازه کسبه بازار از آن خوشحال نمی‌شوند. اما ظاهرا حالا که پراید 50 میلیون شده ذائقه بازاری ها هم تغییر کرده چرا که آخرین خبر‌ها حکایت از چیز دیگری دارد...

بازاری‌ها به خیابان‌های شلوغ اسفندماه اعتراض کردند!

خبر اعتراض کسبه بازار به خیابان‌های شلوغ اطراف بازار را رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران داده است.

اوضاع از این قرار است که کسبه بازار تهران و حوالی آن، به شلوغی خیابان‌های اطراف بازار تهران در اسفندماه اعتراض داشته و درخواست کرده اند تا در آخرین ماه سال طرح ترافیک و زوج و فرد مجددا برقرار شود تا شاید کمی از ترافیک آخرین روزهای سال در این منطقه کاسته شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار محمدرضا مهماندار در این رابطه به شهروندان تهرانی یادآوری کرده است که از روز پنجشنبه امروز طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزوده است: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده بود از امروز یعنی دوم اسفند ماه، طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز‌های پنج‌شنبه نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز‌های پنجشنبه تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز‌های پنج‌شنبه در پی درخواست کسبه اطراف بازار و افزایش حجم تردد در روز‌های پایانی سال در مناطق میانی شهر مصوب شد.

به گفته وی در روز‌های پنج‌شنبه اسفندماه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد همچون گذشته از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده، اما تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

سردار مهماندار از شهروندان تهرانی خواسته است که از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.

شهروندانی که قصد دارند در روز‌های پنجشنبه در ساعات مذکور با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوند یا با پلاک زوج قصد تردد در محدوده زوج یا فرد را دارند، لازم است با شارژ حساب شهروندی و رزرو روز، تردد خود را مجاز کنند تا مشمول پرداخت جریمه نشوند.

در سامانه «تهران من» به نشانی اینترنتی my.tehran.ir امکان خرید طرح ترافیک برای روز‌های پنجشنبه ایجاد شده است و شهروندان صرفا با وارد شدن به این سایت و افزایش اعتبار خود، می‌توانند به‌طور مجاز وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 997111

وب گردی

وب گردی