دانشگاه آزاد اسلامی عدالت آموزشی را در کشور محقق کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استقرار واحدهای مختلف در اقصی نقاط کشور منجر به تحقق عدالت آموزشی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سمنان، دکتر عبدالله خالصی دوست دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سیزدهمین جلسه هیات امنای این استان که با حضور دکتر طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طی چهل سال گذشته به یمن انقلاب اسلامی خدمات بی شماری را به جامعه ارائه و خدمت به نسل جوان بهترین توفیقات را نصیب این دانشگاه کرده است.

وی به تحصیل ۲۰۰ هزار دانشجو در دوران پیش از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بیش از چهار میلیون دانشجو و میلیون ها فارغ التحصیل طی چهل سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، تعلیم و تربیت شدند.

دکتر خالصی دوست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همچون نگینی در کشور خدمات شایانی را ارائه داد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، دانشگاه آزاد اسلامی نقش مؤثری در آموزش عالی کشور دارد.

وی ادامه داد: تأسیس و استقرار دانشگاه های آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور منتج به تحقق عدالت آموزشی شد و تأثیرگذاری مستقیمی در پژوهش و تحقیق داشته است.

وی بر لزوم توجه به آموزش عالی تأکید و خاطرنشان کرد: اهتمام متولیان امر در توسعه آموزش عالی کشور نقش بسزایی داشته است.

دکتر خالصی دوست به عدم تحمیل بار مالی دانشگاه آزاد اسلامی به دولت تحمیل اشاره کرد و افزود: این دانشگاه مصداق بارز تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به مردم به بهترین شکل ممکن است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از دیرباز به علم و دانش توجه ویژه داشته اند و اکنون نیز این مهم با بسیج امکانات کشور و همکاری ملت محقق شده است.

وی ضمن تبریک روز مهندس به مهندسان کشور، افزود: مسؤولان دانشگاهی و اساتید به نوعی معماری و مهندسی آموزش عالی کشور را برعهده دارند.

دکتر خالصی دوست اظهارداشت: پشتوانه مردمی دانشگاه آزاد اسلامی سبب درخشش این دانشگاه در آموزش عالی و در سطح جهان می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: هم افزایی و همکاری متولیان امر برای ظرفیت سازی و توسعه زیرساخت های کشور در راستای اعتلای خدمت به جامعه نیاز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997131

وب گردی

وب گردی