شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

راهنمای ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، شـرکت‌کننـدگان در آزمــون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشـگاه بـه نشــانی www.azmoon.net از نتیجــه آن مطلــع شوند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته‌شدگان برای ثبت نام:

پذیرفته‌شـدگان بایـد شخصـاً در روز شـنبه 4 اسفندماه 97 با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنهـا در سامانه اینترنتی مرکز سـنجش و پـذیرش دانشـگاه بـه آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سـامانه دانشـگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس iau.ac.ir درج شده است مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحدهای پزشکی تهـران و اراک جهت اطـلاع از چگـونگی و زمـان ثبـت نـام مقتضی است به آدرس سایت آن واحـد هـا بـه شـرح ذیل مراجعه نمایند.

پزشکی تهران به آدرس www.iautmu.ac.ir

اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحدهای درسی

اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی

شش قطعه عکس 4×3

اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرمهای مربوط به تعهدات و سایر فرمهای که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 997132

وب گردی

وب گردی