1000نفر از خانواده شهدا تکریم شدند

در چهلمین سال از انقلاب با اقدامات انجام شده 1000نفر از خانواده شهدا تکریم شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ، چهل سالگی زمان پختگی و جا افتادگی انقلاب مردمی است که در سال 1357 توانستند دست رد بر سینه بندگی قدرت های دنیای معاصر بزنند و با ایستادگی خود نقش تازه ای بر عرصه سیاسی جهان بی اندازند. ایران برای رسیدن به چهل سالگی خود فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است.

سال پیش بود که جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در کنفرانس منافقین اظهار داشت که ایران نباید چهلمین سال از انقلاب خود را ببیند. اما به همت مردم ایران در 22بهمن، کشورمان بار دیگر حماسه شورانگیزی بر دفتر تاریخ ثبت کرد. این حماسه ها ریشه در خون شهدایی دارد که برای به ثمر رساندن انقلاب و ایستادگی اش در هشت سال دفاع مقدس بر خاک میهن ریخته شده است. تکریم خانواده شهدا می تواند حرکت مثبتی در جهت جاری ساختن یاد و نام شهیدانی باشد که روزی سلحشورانه بر دشمن میهن تاختند و نگذاشتند ذره ای از خاک کشور به دست دشمن افتد.

در همین ارتباط به همت ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه 17 تهران، شهرداری منطقه 17 و ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و در راستایای تجلیل از مقام خانواده معظم شهدا بیش از 1000 خانواده شهید منطقه 17 تهران به زیارت خورشید قم حضرت معصومه(س) رفتند.

گفتنی است در این مراسم خانواده شهدای عزیر به ضیافت ناهار سفره کریمه اهل بیت دعوت شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997153

وب گردی

وب گردی