اخذ رضایت اولیاء دم برای ۲۱ نفر ازمحکومان  به قصاص

سرپرست زندان رجایی شهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه روزی سرپرست و واحد مددکاری زندان رجایی شهر در سالجاری، خبر از اخذ رضایت اولیاء دم برای ۲۱ نفر از مددجویان محکوم به قصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز، ضیایی سرپرست زندان رجایی شهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه روزی سرپرست و واحد مددکاری زندان رجایی شهر در سالجاری، خبر ازاخذ رضایت اولیاء دم برای ۲۱ نفراز مددجویان محکوم به قصاص داد و گفت : تلاش‌های بی وقفه همکاران واحد مددکاری توانست سرنوشتی متفاوت برای تعداد ۲۱ نفر از محکومین به قصاص رقم زند.


وی گفت: مددجویان در طول دوران محکومیت فرصت زیادی جهت فراگیری آموزش مهارت‌های اساسی زندگی با هدف کاهش آسیب رفتار‌های پر خطر دارند بدین منظور برگزاری دوره‌های مذکور از اولویت‌های آموزشی زندان رجایی شهر می‌باشد.


ضیایی با بیان این مطلب که جرم به عنوان یک رفتار شاخص امری اکتسابی است گفت: صرف نظر از مؤلفه‌های روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عدم آگاهی و دانش کافی مددجویان در خصوص مهارت‌های اساسی زندگی بزهکاری را بر آنان تحمیل کرده است.


سرپرست زندان رجایی شهر در ادامه تصریح کرد: هدفی که ما در خصوص اصلاح و تربیت وکاهش آسیب رفتار‌های پر خطر مددجویان دنبال می‌کنیم خشکاندن ریشه جرم، اصلاح رفتار‌های پر خطر، احیای فطرت و وجدان و پاک سازی فکر و اندیشه‌های نادرست آنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997212

وب گردی

وب گردی