رشته مشاوره توسط دانشگاه خوارزمی تاسیس شد/ تمایز مشاور حرفه‌ای با مشاور املاک!

دانشگاه خوارزمی رشته مشاوره را پایه گذاری کرد، در واقع بزرگ‌ترین کار در این دانشگاه این بود که وجه تمایز مشاور حرفه ای را با مشاور املاک تبیین کرد‌.

به گزارش‌ خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم جشن یکصدمین سال تاسیس دانشگاه خوارزمی با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، صبح امروز (شنبه 4 اسفندماه 97) در تالار‌ ابوریحان دانشگاه خورازمی برگزار شد.

شکوه نوابی نژاد، استاد پیشکسوت دانشگاه خوارزمی در این مراسم گفت: افتخار دارم در تاریخچه صد ساله دانشگاه خوارزمی نزدیک به نیم قرن به عنوان مدرس نفس بکشم. این دانشگاه از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را با تعداد دانشجویان قابل توجهی آغاز کرد، در حال حاضر دانش آموختگان پیشین این دانشگاه، فرهیختگان امروز جامعه هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی رشته مشاوره را پایه گذاری کرد، در واقع بزرگ‌ترین کار در این دانشگاه این بود که وجه تمایز مشاور حرفه ای را با مشاور املاک تبیین کرد‌.

این استاد پیشکسوت تاکید کرد: رشته مشاوره تنها رشته ای نیست که در این دانشگاه پایه گذاری شد، بلکه بسیاری از رشته ها در این دانشگاه به عنوان اولین بار شکل گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997247

وب گردی

وب گردی