عرضه جدیدترین تولیدات مرتبط با صنعت جایگاه سوخت

دومین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه سوخت و صنایع وابسته با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دومین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه سوخت و صنایع وابسته که با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، دوم تا پنجم اسفندماه با هدف عرضه جدیدترین تولیدات داخلی و خارجی صنایع مرتبط با صنعت جایگاهداری برگزار می شود.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها، فناوری ها، اطلاعات و تجربیات در زمینه های مرتبط، به نمایش در می آید. این نمایشگاه با هدف بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود در کشور، تعامل و ارتباط بین شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه و ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کار آفرینی برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و پیوند صنعت و دانشگاه، با حضور مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

بیش از ۶۰ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت خارجی از کشور‌هایی مانند ژاپن، مالزی، ترکیه غیره در این نمایشگاه شرکت می کنند. همچنین ۵ هیات تجاری از کشور‌های منطقه به منظور مذاکره با تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

درحاشیه این نمایشگاه، نخستین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در جایگاه‌های سوخت با رویکرد فرصت‌ها و چالش‌ها با هدف بررسی دستاورد‌های صنعت سوخت کشور و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در این صنعت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به همت مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور و با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997253

وب گردی

وب گردی