بیمارستان فرهیختگان در آینده به یکی از بیمارستان‌های فعال و علمی تبدیل خواهد شد

رئیس پیشین مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه بسیار خوبی به نام بیمارستان فرهیختگان ساخته است که ظرفیت بسیار بالایی دارد. بیمارستان فرهیختگان در آینده به یکی از بیمارستان‌های خیلی خوب، فعال و علمی تبدیل خواهد شد.

دکتر سید محمد کاظمینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری کنگره "ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا" توسط انجمن علمی پیوند اعضای ایران با همکاری انجمن نفرولوژی و انجمن اورولوژی در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: استقبال از کنگره "ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا" بیش از انتظار ما بود. شرکت کنندگان و مخاطبان بسیار زیادی در طی دو روز به بیمارستان فرهیختگان آمدند و بحث های جدی و خوبی را شکل دادند.

وی ادامه داد: گروه پیوند اعضا، گروه بسیار خاصی محسوب می شود و اعضای آن در کشور به نسبت گروه های دیگر بسیار کمتر است. همه پزشکان فعال در حوزه پیوند اعضا درگیر کارها و مطالعات خود هستند؛ اما با وجود این، همه آنها در این کنگره شرکت کردند.

رئیس پیشین مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت تصریح کرد: سطح علمی کنگره بسیار بالا بود و دوستان با وجود تعطیلی آخر هفته، در روز دوم کنگره (جمعه 3 اسفندماه 97) به بیمارستان فرهیختگان آمدند تا از مطالب جدید و نظرات دوستان بهره‌مند شوند. این کنگره، استفاده علمی زیادی برای پزشکان و متخصصان فعال در عرصه پیوند اعضا داشت.

کاظمینی در خصوص بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان کنگره، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه بسیار خوبی به نام بیمارستان فرهیختگان ساخته است که ظرفیت بسیار بالایی دارد. بیمارستان فرهیختگان در آینده به یکی از بیمارستان های خیلی خوب، فعال و علمی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ان شاءالله این بیمارستان منشأ خدمات بیشتری شود. استفاده از بیمارستان فرهیختگان با توجه به ظرفیت بالای آن، برای ما جای خوشحالی دارد. امیدوارم دیگر متخصصان هم این بیمارستان را بیشتر بشناسند و بدانند مجموعه‌ای با اتاق عمل‌ها و بخش دیالیز بسیار باکیفیتی احداث شده است.

رئیس پیشین مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت در پایان، گفت: هنوز عناصر مستقلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت در عرصه پیوند اعضا وجود ندارد؛ ولی افرادی که در سراسر کشور در حوزه پیوند اعضا فعالیت می کنند، با برگزاری چنین کنگره هایی به یکدیگر نزدیک شده و زمینه همکاری مشترک‌شان فراهم می شود که اتفاق قابل توجهی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997276

وب گردی

وب گردی