انتصاب مشاور عالی وزیر بهداشت در امر اجتماعی شدن نظام سلامت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، محمداسماعیل اکبری را به عنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، محمداسماعیل اکبری را به عنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت منصوب کرد.

متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«استاد و برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمداسماعیل اکبری

مفتخر خواهم بود تا از حضور آن برادر دانشمند بعنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت در کلیه عرصه های بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بهره مند شوم.

بیش از سه دهه پیش همراه جنابعالی و بعضی از دوستان ارجمند گامهایی در تدوین و اجرای پزشکی جامعه نگر با رویکرد آموزش جامعه محور به جای بیمارستان محور برداشتیم که توفیقاتی نیز در پی داشت.

امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به ادغام نگاه جامعه محور در کلیه معاونت ها و دستگاههای تابعه احساس می‌شود و بدون شک حضرتعالی بعنوان یکی از پرچمداران این حرکت خداپسندانه و سودمند می‌توانید در به ثمر رساندن این هدف متعالی مساعدت فرمائید.

این تغییر نگاه به خصوص در زمینه آموزش علوم پزشکی می تواند دگرگونی عظیمی را در عرصه خدمت رسانی به مردم فراهم نماید که بی تردید راهی سخت، لیک شیرین و پرثمر خواهد بود.

توفیق آن برادر ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

کد خبر: 997353

وب گردی

وب گردی