شمارش معکوس تا پایان مهلت ثبت‌نام  کنکور 98

ثبت‌نام کنکور سراسری 98 فردا دوشنبه 6 اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 24 بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می‌توانند تا دوشنبه 6 اسفند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

گفتنی است آزمون سراسری سال 98 در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه برگزار خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید در مهلت اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که پیش تر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ 6 اسفند 97 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ (علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ 31 مرداد 98 دریافت می‌کنند مشمول تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 98 طبق ضوابط خواهند شد. همچنین آن دسته از دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد 98 دریافت نکنند، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ شوند منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور ندارند ولی سوابق تحصیلی برای آنان اعمال نخواهد شد.

دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که تا تاریخ 31 شهریور 98 موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می‌توانند براساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ های ۱۷ تیر ۹۷ و ۸ دی ۹۷ در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کنند.این داوطلبان لازم است از جدول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها (جدول شماره ۱۰ مندرج در صفحه ۶۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام) کدهای دیپلم ۲۱ (برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای) و ۲۲ (برای دانش آموزان کارودانش) را در تقاضانامه ثبت‌نامی خود درج کنند. داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997380

وب گردی

وب گردی