تداوم بارش برف و  باران درکرمان و چهارمحال  و بختیاری/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج- تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت : بر اساس گزارش‌های رسیده شاهد بارش برف و باران در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کرمان و بارش باران در استان‌های ایلام، لرستان و کرمانشاه هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کرمان بارش برف و باران و در استان‌های ایلام، لرستان و کرمانشاه بارش باران ادامه دارد.

وی افزود: رانندگان به توصیه های ایمنی توجه کنند و در زمان تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی به وضعیت ترافیکی جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، جهان نما و گرمدره سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران حدفاصل اندیشه تا شهر قدس نیمه سنگین است.

محورهای مسدود:

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به محورهای مسدود اشاره کرد و گفت:محور های بدره - دره شهر و محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، اندیکا - شهرکرد، پدافند هوایی - امیدیه، زهک - جزینک به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997397

وب گردی

وب گردی