بهره‌مندی از 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی تمدید شد

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی طرح تخفیف 40 درصدی استفاده از خدمات آزمایشگاهی را ارائه کرد که استفاده از این طرح تا پایان خردادماه سال 98 تمدید شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در طرح تخفیف ویژه چهل سالگی انقلاب، هر عضو هیات علمی می‌تواند برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، از 40 درصد تخفیف تا سقف 40 میلیون ریال بهره‌مند شود.
ثبت نام در این طرح تا پایان سال 97 و استفاده از این طرح تخفیفی ویژه اعضای هیات علمی سراسر کشور تا پایان خردادماه سال 98 تمدید شد.


20 درصد از این تخفیفات از سوی شبکه آزمایشگاهی و 20 درصد نیز توسط مراکز عضو شبکه تامین می شود. اولویت نیز با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.


این طرح همه خدمات آزمایشگاهی مراکز مشارکت کننده را شامل می‎شود. این خدمات در همه حوزه ها مانند نانو، زیست فناوری، خاک و محیط زیست، الکترونیک، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و ... هستند.


در این طرح پلت فرمی برای مدیریت تخفیفات ارائه شده به اساتید نیز ارائه شده است تا در صورت نیاز، این مبلغ دریافتی توسط اساتید بین دانشجویان تقسیم شود.


این تخفیفات به تمامی اساتید در تمامی رده های کاری اعم از استادیار، استاد تمام و غیره ارائه می شود و از نظر نوع دانشگاه نیز محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997425

وب گردی

وب گردی