تولید کیت‌های استخراج «دی.ان.ای» و «آر.ان.ای» بومی‌سازی شد

تولید کیت های استخراج DNA ،RNA و مواد بیولوژیک با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و به منظور بی نیازی از واردات در کشور بومی سازی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، امیر آذربایجانی مدیرفروش شرکت توپاز ژن درباره تولید این محصولات گفت : با توجه به اینکه کیت های استخراج DNA وRNA و آنزیم های بیولوژیک و مواد و وسایلی همچون محلول ها و بافرهای ضروری آزمایشگاه های بیوتکنولوژی ژنتیک جزء پرکاربردترین و هزینه برترین نیازهای این آزمایشگاه ها است این شرکت با تکیه بر توان و تخصص محققان داخلی این محصولات را در کشور بومی سازی کرد.
وی با اشاره به حمایت معاونت علمی در قالب تسهیلات برای تولید این کیت ها اظهار کرد: شرکت ما با توجه به وجود مشکلات نوسان ارز تمامی مبلغ تسهیلات را مواد اولیه تولیدات خود را تامین کردیم و مشکلی از بابت این موضوع نداریم.
آذربایجانی درباره کیفیت تولید این کیت های داخلی اظهار کرد : کنترل کیفی محصولات تولیدی ما بر اساس کیت های آمریکایی انجام شده و بر همین اساس کیفیت و خروجی محصولات تولیدی ما بسیار مناسب است .
مدیرفروش این شرکت دانش بنیان درباره هدف تولید و بومی سازی این محصول گفت : هدف از ارائه این طرح تولید انبوه و تجاری مواد بیولوژیک مانند آنزیم های بیوتکنولوژیک و کیت های استخراج DNA وRNA و سایر محصولات مورد استفاده در آزمایشگاه های ژنتیک دام و کشاورزی ، بیوتکنولوژی ، بیولوژی مولکولی و ژنتیک است که ضروری ترین و پرمصرف ترین مواد و وسایل در این آزمایشگاه ها محسوب می شوند .
وی همچنین به مشکل انجام دامپینگ از سوی برخی شرکت ها اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود نبود نظارت بر موضوع دامپینگ از سوی برخی شرکت ها، ما دچار مشکلات بسیاری می شویم و این موضوع باعث رشد محصولات ما در بازار می شود .
آذربایجانی با اشاره به اینکه بیشتر مصرف کنندگان محصول این شرکت قشر دانشگاهی هستند گفت : ما درنظرداریم به دانشجویانی که با ما کار می کنند محصول ارزان قیمت و با کیفیت بالا ارائه کنیم .

انتهای پیام/

کد خبر: 997426

وب گردی

وب گردی