رونمایی از سامانه‌های شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت کار

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های گوناگون تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز(دوشنبه) با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن رونمایی از سامانه‌های شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت کار، با توضیحات مسوولان و مدیران ذیربط در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این سامانه‌ها قرار گرفت.

۳ سامانه مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های تعاون، بهزیستی و صندوق بازنشستگی و سامانه ناظر پایش سیاست ها و برنامه های اشتغال کشور از جمله این سامانه‌ها هستند.

همچنین سامانه نسخه الکترونیکی مراکز درمانی به منظور حذف دفترچه های درمانی و پایش الکترونیک و یکپارچه نظام سلامت رونمایی و به طور فراگیر در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفت.

در این سامانه که تاکنون متشکل از ۳۷۸ مرکز درمانی ملکی متعلق به سازمان تامین اجتماعی و ۴۰۰۰ پزشک طرف قرارداد این سازمان است، نزدیک به ۱۱۰ میلیون نسخه صادر و ثبت شده است.

در برگیری پرونده الکترونیک درمان بیماران، کنترل هزینه ها و تداخلات دارویی و ۳۰ درصد کاهش صدور دفترچه به لحاظ پذیرش بیماران با استفاده از کد ملی از جمله مزیت‌های این سامانه است.

کد خبر: 997491

وب گردی

وب گردی