تأمین نظم و امنیت مردم، افتخار نیروی انتظامی

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با قدر دانی از تلاش ها واقدامات شایسته نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت گفت : نیروی انتظامی ستون برقراری امنیت جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، ماموستا "فایق رستمی "در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جامعه برای ارتقاء شاخص های توسعه یافتگی ورسیدن به امنیت وعدالت نیاز به نیروی انتظامی مقتدر وقانونمند دارد گفت: در سایه امنیت بستر اصلی توسعه وپیشرفت جامعه فراهم می شود.

وی افزود: امنیت حاصل مشارکت همه سازمان ها ونهادها ودستگاه های امنیتی است وهمه باید در راستای تامین امنبت به نیروی انتظامی کمک کنند.

ماموستا رستمی، نیروی انتظامی را محور وستون امنیت در جامعه برشمرد وتاکید کرد: همه ما باید قدردان تلاش ها وفعالیت های شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه باشیم .

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، افزایش سرمایه گذاری وتوسعه مناطق مرزی را در سایه برقراری امنیت مطلوب در مرزهای کردستان دانست و گفت : ارتقاء شاخص های امنیتی موجب شده که رونق اقتصادی در نوار مرزی استان پیشرقت قابل توجهی داشته باشد.

وی با تقدیر از تدابیر سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان در راستای توجه به مردم ونقش مشارکت های مردمی در تامین امنیت این تدابیر را نقطه عطفی در تقویت مناسبات مردم کردستان با پلیس دانست و گفت: تجربه نشان داده هرقدر مردم در عرصه های مختلف مشارکت وحضور موثری داشته باشند به همان میزان خروجی این مشارکت ها موفقیت های زیادی را به همراه داشته است.

تأمین نظم و امنیت مردم، افتخار نیروی انتظامی

سردار "علی آزادی" فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ، با بیان اینکه حفظ امنیت مردم مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است گفت: نیروی انتظامی با کمال افتخار برای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم با همه وجود تلاش می کند.

وی افزود: نقش مشارکت جامعه روحانیت و چهره های مذهبی با نیروی انتظامی در تولید و برقراری امنیت مطلوب و پایدار مهم و تأثیر گذار است.

وی گفت: جامعه روحانیت همواره با رفتار و کردار خود هدایتگر و همانند الگو و سرمشق برای مردم هستند و در تمامی ادوار و برهه های حساس، حامی و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: خدمت به خلق و رضایتمندی مردم در ردیف عبادت خداوند قرار دارد و بخش عظیمی از شکر نعمات خداوند از طریق خدمتگزاری و یاری رسانی به مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

سردار آزادی با تجلیل از ایثار گری ها وجانفشانی های شهدای عزیز در دفاع از امنیت کشور گفت: وجب به وجب خاک این منطقه آغشته به خون پاک شهدایی است که عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورده اند و این شهدا نماد و چراغ فروزانی هستند که راه را برای ما روشن می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997554

وب گردی

وب گردی