ثبت نام بیش از یک میلیون و 76 هزار داوطلب در کنکور سراسری 98/ جامانده‌ها از 19 اسفند فرصت ثبت‌نام دارند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس آمار اولیه گزارش شده، تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره پایان مهلت ثبت نام در کنکور سراسری 98 اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در رشته های تحصیلی با آزمون سال 1398 از روز 24 بهمن‌ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در پایان وقت دیروز (دوشنبه 6 اسفندماه 97) به اتمام رسید. بر اساس آمار اولیه گزارش شده، تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده‌اند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از تاریخ 24 بهمن‌ماه 97 لغایت 6 اسفندماه 97 موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده اند یا به هر دلیل دیگر، نتوانسته اند برای پذیرش در رشته های تحصیلی با آزمون سال 1398 دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند، می توانند در مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه (19 اسفندماه 97) لغایت روز چهارشنبه (22 اسفندماه 97) منحصرا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان در خصوص اعلام زمان مجدد برای ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی که از امروز (سه‌شنبه 7 اسفندماه 97) روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار گرفته است و همچنین مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و سایر اطلاعیه‌های این سازمان در این رابطه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به این‌که اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند نیز از روز یکشنبه (19 اسفندماه 97) لغایت روز چهارشنبه (22 اسفندماه 97) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، لذا این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997617

وب گردی

وب گردی