تجلیل از بانوان عضو هیأت علمی و کارمند واحد ورامین-پیشوا

به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن از بانوان عضو هیأت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین- پیشوا دکتر حامد زارعی با تبریک ولادت با سعادت اسوه بانوان عالم، شفیعه محشر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت روز زن به تبیین جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ غنی اسلامی پرداخت و افزود: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیل از مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام است.

وی با تأکید بر جایگاه والای زنان در جامعه به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بی شک اگر زن های انسان ساز از ملت ها گرفته شود، ملت ها به شکست و انحطاط خواهند رسید و در جامعه انقلابی ما اگر شأن زن از مرد بیشتر نباشد، کمتر نیست و روی این اصل باید ویژگی های زن در زمینه مختلف مانند آموختن علم، جهاد، ارتباط با خانواده ونقش مادری که در تمام این ها زندگی حضرت زهرا (س) یک نمونه است مورد بررسی و تأمل قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک ضمن اشاره به اهمیت این روز یادآور شد: حضرت زهرا(س) بهانه خلقت است و با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب پدر مهمان کرد و یقیناً الگویی الهی برای زنان جهان است.

حامد زارعی با تقدیر از زحمات و تلاش های بانوان عضو هیأت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: زنان و مادران این مرز و بوم با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی آن بانو، محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و با نقش آفرینی مؤثر در خانواده و مشارکت در امور مختلف جامعه ی خود زمینه ساز پیشرفت و بالندگی جامعه اسلامی خواهند شد.

در ادامه این نشست صمیمی حاجیه خانم جنیدی مادر چهار شهید والامقام دوران دفاع مقدس در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند و شخصیت والای حضرت فاطمه(س) به اهمیت الگو پذیری از آن اسوه ی برتر در زمینه های روش های تربیت فرزند، غنیمت شمردن زمان، تأکید بر تحقق آرمان های الهی و دوری جستن از دنیا طلبی، حفظ و رعایت حریم ها و جایگاه ویژه خانواده اشاره کرد. در پایان این جلسه لوح تقدیر به همراه هدایای فرهنگی توسط ریاست دانشگاه و حاجیه خانم جنیدی به حاضرین اهداء شد.

کد خبر: 997629

وب گردی

وب گردی