جلسه هم اندیشی بانون دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته تجلیل از مقام زن و روز مادر جلسه هم اندیشی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بابل، وحید فلاح در جلسه هم اندیشی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بابل با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی دو عالم و روز زن، اظهار کرد: مادران جامعه اسلامی در تربیت و شکل پذیری شخصیت فرزندان نسبتبه معارف دینی و مذهبی بسیار حساس و مهم است.

رئیس واحد بابل نقش و حضور بانوان در جامعه را ضروری خواند و ادامه داد: یکی از عوامل موثر، موثر و تأثیر گذار در دانش آموزان و دانشجویان خانواده ها هستند که با این توجه دانشگاه ها و مدارس نقش بسزایی در تعلیم وتربیت جوانان جامعه دارند.

وی تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مدافع دین مبین اسلام در زندگی مادی خود همیشه از محرمان حمایت می کرد و در ساده زیستی یک بانوی نمونه و بی نظیر بود.

فلاح رعایت قانون برای همه را الزام دانست و اضافه کرد: اصل را باید به رعایت قانون بگذاریم، حضور در کلاس و نظم و انضباط استادان و عمل به آن موجب تغییر دانشجویان و جنبه درونی را تقویت و پایداری بیشتری پیدا می کند.

عضو هیأت امنای مازندران اتصریح کرد: جامع ترین بخشنامه برنامه های فرهنگی که تاکنون برای واحد های دانشگاهی صادر شد، دستور العمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی است که می تواند تحول بنیادی در حوزه فرهنگی ایجاد کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این نشست به برخی از احادیث و ورایت در خصوص شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: فاطمه (س) در عبادت خالصانه و نیایش به درگاه الهی، پارسایی و قناعت با امکانات ناچیز و پوشش و حجاب اسلامی الگوی کامل زنان عالم است.

نقی سنایی به نقل از حضرت صدیقه کبری(س) اظهار کرد: هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد بابل افزود: استادان و کارکنان نسبت به امورات فرهنگی و رعایت آن دغدغه داشته، در عمل به آن با همفکری و هم افزایی و مشارکت دانشجویان همت مضاعف کنند.

به گزارش ایسکانیوز، به همت حوزه فرهنگی ودانشجویی، مناسبت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته زن و روز مادر جلسه هم اندیشی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با دکتر فلاح رئیس واحد، معاونان، استادان و کارکنان خواهر در سالن کنفرانس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزارشد.

کد خبر: 997711

وب گردی

وب گردی