توقیف 130 هزار راس دام  به ظن قاچاق ار اول سال جاری

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا گفت: با اجرای این طرح، ۱۱ هزار و ۲۹۲ راس دام به ظن قاچاق توقیف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سهراب بهرامی در تشریح این خبرگفت: به منظور تشدید مبارزه با قاچاق دام و برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو که با استفاده از خلاءهای موجود اقدام به قاچاق دام می کنند، از ابتدای سال جاری بیش از ۱۳۰ هزار راس دام به ظن قاچاق توقیف شده است.

وی با اشاره به سهم اندک قاچاق دام در بالا رفتن قیمت گوشت افزود: با نگاهی به نیاز سالیانه کشور به گوشت می توان دریافت که سهم قاچاق در افزایش قیمت گوشت تأثیر چندانی ندارد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا با اشاره به حساسیت قاچاق دام در ماه های اخیر گفت: با بسیج امکانات و اجرای دو طرح در بهمن ماه امسال در استان های منتهی به مرز ۱۱ هزار و ۲۹۲ راس دام به ظن قاچاق کشف شده است.

سرهنگ بهرامی همچنین با اشاره به ابلاغ تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی رئیس جمهور گفت: اجرای صحیح این قانون و تعیین ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل و نقل و نگهداری دام زنده در جلوگیری از قاچاق دام تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه داشته و نتایج آن به صورت مستمر اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 997721

وب گردی

وب گردی