توسعه ظرفیت‎های گردشگرپذیری شوشتر برای نوروز 98

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر در جلسه شورای نوروزی این پایگاه، توسعه ظرفیت‎های گردشگرپذیری را اولویت فعالیت پایگاه میراث جهانی شوشتر در ایام نوروز دانست.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین ارسطوزاده گفت: باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز و وجود قابلیت، استعداد و ظرفیت‎های متعدد گردشگری در شهرستان شوشتر، همه کارمندان این پایگاه جهانی هم و غم خود را خواهیم گذاشت تا میزبانی ویژه‎ای از گردشگران نوروزی داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان شوشتر طی سالیان اخیر، با وجود سازههای بینظیر و منحصر به فرد و همت تمام مسئولان و انجمنهای مردمنهاد، نگاه میلیونی گردشگران در سرتاسر این کره خاکی را به خود معطوف کرده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی سازههای آبی ـ تاریخی شوشتر ابراز امیدواری کرد: باتوجه به ظرفیت‏های موجود، شوشتر این قابلیت را دارا است که در سال 1398 یکی از پرفروغ‎ترین سالهای خود را در موضوع بازدید و جذب گردشگر داشته باشد.

وی توسعه ظرفیتهای گردشگرپذیری را اولویت فعالیت پایگاه میراث جهانی شوشتر در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: درخصوص هماهنگی به منظور پاکسازی آثار، رفع نواقص و ارائه خدمات گردشگری، برگزاری جلسات هماهنگی با راهنمایان گردشگری، انجام امور تبلیغاتی و معرفی سازهای آبی و نیز تهیه برنامه کاری پایگاه در ایام تعطیل، دستورکاری تهیه و در اختیار عوامل پایگاه داده شده است که با عملی شدن این موارد امیدواریم میزبانی شایسته برای عموم گردشگران و مسافران نوروزی در سال جدید باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 997768

وب گردی

وب گردی