کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع نقش زن در تربیت نهاد خانواده برگزار شد

به‌مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن همزمان با برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع نقش زن در تربیت نهاد خانواده از بانوان عضو هیأت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد رامسر، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد رامسر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن به نقش زن در تربیت خانواده اشاره کرد و گفت: ما از هر زاویه به زندگی زهرای اطهر نگاه کنیم پند آموز است، ما اگر در خصوص مادری و همسری ایشان صحبت کنیم بی شک فاطمه زهرا بهترین مادر و همسر در عالم خواهد بود.

حجت الاسلام راستگو گفت: خداوند در توصیف حضرت فاطمه (س) به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: ما به تو کوثر دادیم یعنی هرچه از خوبی‌ها هست تجلی او فاطمه زهرا(س) است. هیچ زنی در این کره خاکی و در عالم کائنات این چنین خصیصه های منحصر به فردی در آن جمع نشده است، خوشا به حال ما که جزو محبین و ارادتمندان و شیعیان این بانوی بزرگ اسلام هستیم.

وی در ادامه افزود: ساده زیستی ازخصائص ارزشمند و پاکدامنی باعث بقا و استمرار نظام خانواده خواهد شد. بسیاری از ناهنجاری های رفتاری در خانواده می تواند با اتکا به اقتدار معنوی زهرا اطهر حل شود بنابراین زهرا (س) یک نسخه ارزشمند برای درمان دردهای گوناگون دنیای پیچیده امروز از حیث اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی است.

راستگو در پایان افزود: ما هر چقدر به فکر و اندیشه ناب و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) نزدیک شدیم، فکر، ذهن و کانون خانواده ما ثبات پیدا کرد و هر مقدار از اندیشه نورانی ایشان فاصله گرفتیم به همان اندازه در گرداب مشکلات دنیوی گرفتار شدیم.

کد خبر: 997773

وب گردی

وب گردی