مسیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عمان هموار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس واحد بین‌الملل چابهار در سفر به کشور عمان، از آماده‌سازی بستر مناسب برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زاهدان، دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به نقاط مشترک فرهنگی، فکری و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان و مردم کشور عمان، اظهار کرد: در جلسه‌ای عمومی که با مردم شهر مسقط برگزار شد،‌ درباره بسترهای مناسب برای این مرکز آموزش عالی تبادل نظر انجام شد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در دیدار با صاحبان شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و تبادل نظر با استادان ایرانی و فرهیختگان دانشگاهی عمان، اعلام آمادگی کردند مرکز آموزش عالی در شهر مسقط راه اندازی شود.

دکتر میر از رایزنی‌های لازم برای جذب دانشجو با شرکت‌های خصوصی خبر داد و گفت: اشتراک فراوان فکری و فرهنگی بین مردم دو کشور ایران و عمان، زمینه لازم برای همکاری متقابل را فراهم کرده و تاکنون تعاملات خوبی با مردم این کشور انجام شده است و در این سفر بررسی پایه‌ای و مردمی و تبادل نظر با بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی واحد عمان صورت پذیرفت.

وی در پایان گفت: پس از انجام این مذاکرات و ارائه گزارش نهایی، با هماهنگی سازمان مرکزی و امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی، توافق‌نامه نهایی امضاء می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997791

وب گردی

وب گردی