معرفی ۲۳۶ ایده به اولین استارتاپ ویکند محتوای آموزشی

دبیر اجرایی اولین رویداد استارتاپ ویکند محتوای آموزشی با بیان این‌که واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری این رویداد به دنبال این است که به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کند، گفت: برای این امر مهم نیاز بود که بسترهایی را آماده کنیم تا با ارائه ایده‌‌های نو از جوانان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آقانصیر دبیر اجرایی اولین رویداد استارتاپ ویکند محتوای آموزشی با بیان این‌که واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری این رویداد به دنبال این است که به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کند، اظهار کرد: برای این امر مهم نیاز بود بسترهایی را آماده کنیم تا با ارائه ایده‌‌های نو از جوانان حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: اولین رویداد با محتوای آموزشی برگزار خواهد شد و ما در این راستا فراخوانی را ارائه دادیم.
آقانصیر با تاکید براین‌که تا به امروز ۲۳۶ ایده ارائه شده است، گفت: از این تعداد ۵۰ ایده به مدت ۶۰ ثانیه امروز در این رویداد ارائه می‌شود و بعد از این مرحله رای‌گیری توسط حضار و داوران انجام خواهد شد.
دبیر اجرایی اولین رویداد استارتاپ ویکند محتوای آموزشی ادامه داد: از ۵۰ ایده حدود ۱۵ ایده در تیم ۷ نفره به ارائه ایده خواهند کرد تا این‌که در روز جمعه ۳ طرح برتر انتخاب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخاب ایده برتر به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/

کد خبر: 997798

وب گردی

وب گردی