ایران جزو ۸ کشور عضو باشگاه هسته‌ای است

معاون امور پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که بحث استارت‌آپ‌ها مبتنی بر تکنولوژی و فناوری است، گفت: باید مراقب دانش جوانان باشیم. برخی ایده‌ها در عرصه استارت‌آپ‌ها بعضاً تا ۳۰۰ درصد سود دارند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علیرضا منادی در اولین استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سخت‌ترین دانشی که در دنیا وجود دارد دانش هسته‌ای است. این افتخار را داریم که جوانان کشور این دانش را بومی کردند و جزو هشت کشوری هستیم که در باشگاه هسته‌ای قرار گرفتیم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های حاصله در این عرصه، اظهار داشت: کشور ما در سایه دانش توانست در حوزه رسیدن به قدرت علم و فناوری حرف اول را بزند.

وی تاکید کرد: ۶ قدرت برتر دنیا در موضوع برجام با ایران مذاکره می‌کردند که نشان‌دهنده عزت و استقلال جمهوری اسلامی است و دشمنان از قدرت ایران احساس خطر می‌کنند. کشورهای دیگر به دنبال نخبه‌های ایران برای جذب هستند و در برخی موارد حذف نخبه‌هایی همچون شهید شهریاری در دستور کار دشمنان نظام قرار می‌گیرد.

منادی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب ۸ هزار استاد و ۱۷۵ هزار دانشجو وجود داشت که تولید علم نزدیک به صفر بود. در این ۴۰ سال، ۱۰ میلیون فارغ‌التحصیل داشته‌ایم که ۶ میلیون از آنها فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در حال حاضر ۴ میلیون دانشجو در کشور وجود دارد.

معاون امور پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بحث استارت‌آپ‌ها مبتنی بر تکنولوژی و فناوری است و باید مراقب دانش جوانان باشیم. برخی ایده‌ها در عرصه استارت‌آپ بعضا تا ۳۰۰ درصد سود دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997818

وب گردی

وب گردی