برداشتن گام‌های جدید در ارائه خدمات مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی

ایده تعدادی از جوانان و مهندسان ایرانی در سال 72 در قالب تشکیل یک شرکت دانش بنیان به ثمر نشست و یک مجموعه مهندسی با توانایی ارائه خدمات در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی شکل گرفت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،این شرکت دانش بنیان داخلی با حضور جمعی از متخصصان داخلی و با تمرکز بر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، گام های جدیدی را در ارائه خدمات مهندسی در زمینه تعمیرات کارگاهی و میدانی، ساخت، نصب و راه اندازی توربو ماشین های فرآیندی نفت و گاز شامل پمپ های گریز از مرکز و توربین های بخار و گاز برداشته است.

توربین بخار یکی از تولیدات این شرکت است. در واقع توربین بخار یکی از پرکاربردترین گرداننده ها برای به حرکت درآوردن تجهیزات مختلفی مانند پمپ، کمپرسور، فن و دیگر تجهیزات توربوماشینری است که نیازمند نیروی محرکه هستند.

شرکت ویرا، سازنده توربین بخار در طیف پرکاربرد و مطابق با استاندارد API و non-API است. در واقع، این شرکت به منظور ساخت توربین بخار کارآمد و قابل اعتماد با گزینه طراحی انعطاف پذیر برای پاسخگویی به شرایط مختلف مصرف انرژی و بخار، اقدام به طراحی توربین های بخار مطابق خواست و نیاز مشتریان کرده است.

به گفته امید نصرالله مازندرانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، سالها تجربه ساخت و تعمیر انواع توربوماشین ها در کارخانه های این گروه و همکاری با برترین سازنده ها تجهیزات دوار جهان، سبب اعتماد گروه های صنعتی گوناگون و اطمینان کامل نسبت به کیفیت تولیدات این شرکت شده است.

وی افزود: توربین های بخار چند مرحله ای محصول دیگر شرکت ما است. شرکت ویرا تهران، خدمات تعمیرات و تعمیرات اساسی تجهیزات مربوط به مشتریان خود را با اطمینان انجام می دهد و مشتری بیشترین ارزش این تعمیرات را وقتی دریافت می کند که تجهیزات را نصب و به کار بازگرداند.

این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: شرکت ما، سازنده طیف گسترده ای از اجزای توربین گاز صنعتی برای رفع نیازهای چالش برانگیز صنایع نفت و گاز و تولید برق، اعم از نازلها، پره ها، روتور کامل و توربین کامل است. شرکت ویرا دارای تجربه های گسترده ای است و راه حل های جامع تولیدی برای این محصولات در کارگاه خود ارائه می دهد.

مازندرانی درباره دیگر تولیدات این شرکت، گفت: تجهیزات حفاری، کمپرسور گریز از مرکز، پمپ گریز از مرکز و محفظه روتور از دیگر تولیدات ما است که توسط برجسته ترین متخصصان داخلی طراحی و تولید می شود.

وی با اشاره به تعداد شاغلین این شرکت، گفت: در حال حاضر بیش از 70 نفر در شرکت ما مشغول به فعالیت هستند و در تلاش برای صادرات محصولات و تولیدات خود به دیگر کشورها هستیم که این اتفاق سال آینده محقق خواهد شد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان همچنین تصریح کرد: شرکت ما از حمایت های معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کرده است و از صندوق ضمانت نامه های مختلفی برای ارائه محصولات خود به دیگر شرکتها در یافت کرده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 997829

وب گردی

وب گردی