جلسه هم اندیشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور رئیس دانشگاه و مسولان با هدف ارتقاء فرآیندهای آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اولین جلسه هم اندیشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، حجت الاسلام و المسلمین رضا تاج آبادی، مسول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکتر میرمسعود فاطمی، معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر سیدحمیدسیدجمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اساتید گروه معارف با هدف ارتقاء فرآیندهای آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

دکتر ابطحی در این دیدار ضمن برشمردن نقش وجایگاه گروه معارف اسلامی در گسترش و تبیین ارزشها و هنجارهای اسلامی آمادگی خود رابرای همکاری هرچه بیشتر با گروه معارف به منظور حاکم شدن روح تعالی معنوی و فرهنگی دردانشگاه اعلام کرد.

وی ازگروه معارف دانشگاه به عنوان یکی از بهترین گروهها یاد کرد و افزود: از ابتدای امسال که موفق شدیم گروه معارف را تجمیع کنیم، روحیه نشاط و بالندگی بیشتری را در انجام رسالتهای این گروه شاهد هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که اساتید گروه معارف در تحقق اهداف سند جامع دانشگاه، مسولان را یاری کنند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین تاج آبادی با تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه به خاطر توجه ویژه ایشان به گروه معارف، نکاتی را متذکر شد.

وی افزود: گروه معارف اسلامی سعی دارد تا در انجام وظایف خطیر خود از هیچ گونه تلاشی دریغ ننماید و باسرلوحه قرار دادن اخلاق در پیشرفت برنامه های فرهنگی وآموزشی و معنوی دانشگاه نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید.

مسول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان بر مشارکت دفتر نهاد در تحقق فعالیتهای فرهنگی ریشه ای و بنیادین و هدفدار تاکید کرد.

دکتر آمنه باقری، مدیرگروه معارف دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز خلاصه ای ازبرنامه جامع گروه معارف اسلامی را تشریح کرد و در ادامه هریک از اساتید دیگر نیز به بیان نظرات خود پرداختند و پس از همفکری تصمیات خوبی در جهت ارتقاء گروه معارف اتخاذ گردید.

در پایان این جلسه از زحمات شایسته دکتر آمنه باقری و سیدمحمود پرویز فرزام و دکتر شعبانی با اهدای لوح تقدیر شد.

کد خبر: 997834

وب گردی

وب گردی