سفیران ایثار و شهادت راهی اردوی راهیان نور می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور را سفیران فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته میزبان شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور خواهد بود.

دکتر ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص اهمیت اردوی راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تشکیل کارگروهی متشکل از همکاران معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی با برنامه ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان اقدام کرده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا خاطرات به یادماندنی برای شرکت کنندگان ثبت کند.

وی افزود: تهیه بسته های فرهنگی مناسب، تشکیل کمیته ارزیابی نظارت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از جمله دستاوردهای مهم فرهنگی این سفر است بر عهده این کارگروه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به توسعه بیشتر و بهتر فرهنگ اردوی راهیان نور اظهار کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام این اردو در بین کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام ها باشیم که در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل ها و ساز و کارهای لازم برای شرکت کنندگان هستیم.

وی هدف این اردوها را پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، اخلاص، روحیه جهادی و انتقال این ارزش ها به نسل جدید عنوان کرد و افزود: اعزام کاروان راهیان نور و اهمیت آن به‌ ویژه برای جوانان جزو الزامات فرهنگی می باشد؛ چرا که دانشجویان را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می‌ کند.

دکتر ابطحی با تاکید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید تلاش کنیم این فرهنگ از بین نرود و نسل های بعدی انقلاب نیز با ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای گرانقدر آشنا شوند و به عنوان سفیران لایق و شایسته، فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهند.

خاطرنشان می شود تاریخ حرکت کاروان راهیان نور 19 و 20 اسفندماه به مدت 5 روز است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997849

وب گردی

وب گردی