برای مبارزه با جنگ نرم باید هویت ملی را شناخت

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز درگیر جنگ نرم هستیم و گفت: راهکار مبارزه در جنگ نرم این است که هویت ملی خود را بشناسیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گردهمایی خواهران شاغل ستاد ارتش که در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، با گرامیداشت مقام خانواده شهدا، گفت: ما به خودمان می‌بالیم که با تقدیم جوانان و خون شهدا در کشورمان، علی رقم همه فشارهایی که خارج از مرزها برایمان به وجود می‌آورند، امنیت کامل داریم.

وی با بیان اینکه این امنیت به خاطر زحمات همه کسانی است که مشغول برقراری امنیت هستند، افزود: بدانیم که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هرچه داریم به برکت خون شهدا است به همین جهت ما از خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران قدردانی می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به این فکر کردیم که در ایام‌ مختلف از خانواده‌های ارتش تشکر کنیم؛ دو برنامه مفصل و خوب قبل از ایام فاطمیه برگزار کردیم و باز هم چنین برنامه‌هایی را برنامه‌ریزی و برگزار خواهیم کرد.

دریادار سیاری تصریح کرد: همه ما باور داریم که امروز درگیر جنگ نرم هستیم، دشمن وقتی تسلط پیدا کرد، روی باورها و رفتار ما اثر می‌گذارد. یکی از ابعاد جنگ نرم تغییر سبک زندگی است.

وی ادامه داد: به نظر من سربازان خط مقدم در این جنگ و در بعد تغییر سبک زندگی بانوان و مادران هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه راهکار مبارزه در جنگ نرم این است که هویت ملی خود را بشناسیم، تاکید کرد: ما باید ارزش‌های انقلابمان را بشناسیم و از آموزه‌های قرآن کریم بهره ببریم و از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیریم، اگر این کار را بکنیم پیروز جنگ نرم خواهیم بود.

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید یداللهی شهید مدافع حرم، از بانوان شاغل نمونه ستاد ارتش تقدیر شد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 997865

وب گردی

وب گردی