پیشینه دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش موجب افتخار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر پیشینه، ظرفیت ها و دستاوردهای دانشگاه در ورزش را موجب بالندگی و افتخار دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهردر آئین اختتامیه مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جام فجر چهلم در بخش برادران ضمن قدردانی از مشارکت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و حضور سرپرستان، مربیان و بازیکنان در بوشهر و این مسابقات گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه و قدمت خوبی در امر ورزش دارد که باید به این دستاوردها افتخار کنیم.

عبدالهی با تأکید بر اینکه کشور به این ظرفیت ها و سرمایه گذاری هایی که دانشگاه آزاد اسلامی در امر ورزش انجام داده است، افتخار می کند، عنوان کرد: امروز ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی عرصه و رقابت ها خوش درخشیده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با یادآوری اینکه جام فجر چهلم، مجموعه ای از چندین مسابقه در رشته های مختلف بود، تصریح کرد: بعد از وقفه در مسابقات ورزشی کارکنان و اعضاء هیئت علمی، برگزاری این مسابقات بسیار لازم بود که پیام های مختلفی را در برداشت و می توان آن را از برکات جشن چهل سالگی انقلاب حساب کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات با این سطح یک نیاز دانشگاه بود که با این شرایط اقتصادی می توان آن را یک جهاد تلقی کرد.

عبدالهی تأکید کرد: برگزاری این مسابقات با حمایت دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی و تلاش های شبانه روزی جوانمرد و تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حوزه های مختلف میسر شد. هر چند کاستی هایی در اجرا بود، اما دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هر آنچه را در توان داشته برای میزبانی از تیم ها و برگزاری مسابقات در طول این 2 ماه در طبق اخلاص قرار داده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب و متعلق به مردم است و خدمت رسانی به مردم یک افتخار، تصریح کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به این مهم افتخار می کنند و همانگونه که در پیام و بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیان شده، باید بتوانیم ورزش را به عنوان یک ظرفیت فرهنگی در دانشگاه و جامعه فعال تر کنیم.

عبدالهی با بیان اینکه بحمداله در مدیریت جدید دانشگاه به این مسئله تأکید بسیار شده است، اظهار کرد: این سفارشات سازنده، قطعاً مسئولیت ما را در قبال جامعه و قشر فرهیخته دانشگاهی دو چندان خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امر به ورزش، امر به معروف است، اظهار کرد: با تدابیر دکتر جوانمرد و حمایت های دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی، ورزش یک برنامه جانبی تلقی نشود و به عنوان برنامه ای اصلی در دانشگاه بودجه مناسبی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997937

وب گردی

وب گردی