رقیب جدید «نتفلیکس» از انگلیس می آید

دو شبکه تلویزیونی انگلیسی «بی بی سی» و «آی تی وی» آماده ارائه پلتفرمی به عنوان رقیب «نتفلیکس» می شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «نتفلیکس» که هم اکنون بزرگترین پلتفرمسرگرمی و تولید محتوای آنلاین در جهان به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور باید با رقبای قدرتمندی که از سوی سایر غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های توسعه دهنده محصولات سرگرمی روانه بازار می‌شوند، دست و پنجه نرم کند و به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

«بی بی سی» در بیانیه ای اعلام کرد که «بی بی سی» و « ITV» در مراحل نهایی مذاکرات قرار دارند و آماده راه اندازی پلتفرمی به اسم "BritBox" در نیمه دوم امسال می شوند.

«تونی هال»، مدیر کل «بی بی سی»، گفت «پس بررسی همه گزینه ها به این نتیجه رسیدیم که هزینه های "BritBox" از طریق دریافت هزینه اشتراک از کاربران تامین شود.»

«داملا مک کول» مدیر « ITV» که شریک «بی بی سی» در این پلتفرم است نیز گفت که این پلتفرم به « مرکز خلاقیت بریتانیا» تبدیل خواهد شد.

« مک کول» گفت: «بر اساس ارزیابی های صورت گرفته 43 درصد از خانه های انگلیس علاقه مند به عضویت در BritBox هستند. این فرصتی برای ما است.»

آی‌تی‌وی (به انگلیسی: ITV) یکی از سرویس‌های عمومی-تجاری رسانه‌ای و تلویزیونی، در بریتانیا است.

این شرکت رسانه‌ای در سال ۱۹۵۵ زیر نظر اداره مستقل تلویزیونی (ITA) برای رقابت با بی‌بی‌سی با چند شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997956

وب گردی

وب گردی