برگزاری جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی

جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه 9 اسفند) به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

در این جلسات که به صورت پیوسته و مجزا در سه نوبت صبح، عصر و شب با حضور رؤسا، مدیران مالی و خزانه‌داران استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، ابتدا عملکرد بودجه‌ای استان‌ها در سال مالی 1397 بررسی شده و پس از آن پیش‌نویس بودجه سال 98 به صورت 5 ماهه و تا پایان مرداد 98 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

از آنجایی که قرار است سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز سال شمسی (اول فروردین) به آغاز سال تحصیلی (اول شهریور) تغییر ‌یابد، بودجه سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت 5+12 و تا 31 مرداد 98 لحاظ خواهد شد.

با توجه به این موضوع، پیشنهادات بودجه‌ای استان‌ها در جلسات امروز، فردا و روز شنبه 11 اسفند مورد بررسی قرار گرفته و استان‌ها موظفند پس از رفع ایردات، نسخه نهایی پیش‌نویس بودجه پنج‌ دوازدهم سال 98 را تا پایان ساعت کاری روز یکشنبه 12 اسفندماه 97 ارائه کنند.

درآمدهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سال آینده به حساب خزانه دانشگاه آزاد اسلامی واریز خواهد شد و براساس هزینه‌های پیش‌بینی شده در بودجه مصوب هر سال، اعتبارات به واحدها تخصیص می‌یابد. این رویکرد باعث می شود تا نظم مالی در واحدها تقویت شده و مصرف منابع دانشگاه در راستای سیاست های کلان دانشگاه هدفمندتر شود.

همچنین به‌ منظور حمایت از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی مکلف شدند اعتبارات صندوق رفاه دانشجویی را در بانک‌های طرف قرارداد دانشگاه سپرده‌گذاری کرده تا از محل این اعتبارات وام‌های دانشجویی و تسهیلات اعتباری با کمترین کارمزد به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شود.

در اولین روز برگزاری جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد و تا ساعت 23 ادامه دارد، وضعیت بودجه‌ای استان‌های تهران، اصفهان، قم، البرز، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان و گلستان در جلسات دو ساعته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

برگزاری جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح فردا جمعه 10 اسفند و روز شنبه 11 اسفند تا ساعات پایانی شب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 997992

وب گردی

وب گردی