دانشگاه آزاد واحد دلیجان در سال 98 بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان در مهر و بهمن 97–- 98 در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان در 10 اسفندماه، سال 1385 از طریق مشارکت مردمی و هیئت امنای منتخب تاسیس شد. این دانشگاه در اولین قدم با پذیرش 210 نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1387 از مرکز به واحد تبدیل شد. در حال حاضر، این واحد دانشگاهی در رشته‌های الکتروتکنیک، کامپیوتر، معماری، حسابداری، میکروبیولوژی و عمران در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

واحد دلیجان در حال حاضر، تعداد ۲۹۴ دانشجو و 33 عضو هئیت علمی دارد. از ابتدای تاسیس این واحد دانشگاهی تاکنون، ۵ نفر به عنوان رئیس این واحد دانشگاهی انتخاب شدند که درحال حاضر ریاست واحد دلیجان به عهده دکتر علیرضا انتظاری (از ۹۷/۲/۱۸ تاکنون) است.

مساحت دانشگاه در مجموع ۲۵ هکتار است که ۳۰۰۰ متر مربع آن مربوط به فضای آموزشی، 270 متر مربع به فضای اداری و۷۵۰ متر مربع به کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها اختصاص یافته است.

دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر توانسته به وسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل‌های خود، علاقه‌مندان بسیاری را به ثبت نام ترغیب نماید. دانشگاه آزاد واحد دلیجان هم در مهر و بهمن 97 – 98 در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 صرفا برای رشته‌های غیر پزشکی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 998003

وب گردی

وب گردی