سرمایه گذاری بدون توجه به سرمایه های انسانی بی نتیجه است

وزیر آموزش و پرورش به اتفاق قائم مقام وزیر و رئیس مرکزامور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی به طور سرزده و غیر رسمی از نمایشگاه عیدانه بنیاد خیریه فجر بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از نمایشگاه پوشاک خیریه بنیاد فجر که با هدف تامین پوشاک شب عید دانش آموزان و خانواده های بی‌بضاعت در محل دایمی این نمایشگاه در بلوار کشاورز تهران برپا شده بود، اظهار کرد: بدون توجه به دانش آموزان که سرمایه های اصلی کشور هستند، سرمایه گذاری در سایر بخش ها بی نتیجه خواهد بود و توجه به دانش آموزان آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

وزیرآموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 32 ساله بنیاد خیریه فجر تصریح کرد:ملاحظات تربیتی که در این بنیاد خیریه رعایت می شود قابل تقدیراست و کار ارزشمندی است که باید تقویت شود.

وی ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که وضعیت اقتصادی به گونه ای باشد که هیچ خانواده بی بضاعتی در کشور نداشته باشیم و خیرین به جای سرمایه گذاری روی پوشاک دانش آموزان در سایر بخش ها فعالیت کنند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه نعمت‌الهی، قائم مقام وزیر، از نزدیک با برخی از دانش آموزان حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است، بنیاد خیریه فجر از سال 1366 تاسیس شده است و هرساله در قالب طرح هایی از جمله عیدانه، مهرانه و رمضانیه با کمک خیرین، پوشاک دانش آموزان و همچنین خانواده های نیازمند را تامین می کند.

این بنیاد هرساله پوشاک دانش‌آموزان که شامل؛ کفش، مانتو، شلوار و پیراهن می شود را، تهیه می‌کند. در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر دانش آموز نیازمند، تحت پوشش این موسسه خیریه قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998046

وب گردی

وب گردی