همایش ملی نگرش‌های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد برگزار شد

همایش ملی نگرش‌های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در سالن شهید آوینی شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد رودسر و املش، همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش با حضور مسئولین، صاحب نظران، کارآفرینان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، محققان و پژوهشگران در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید آوینی شهرستان رودسر برگزار شد.

دکتر حسین خارا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش ضمن خیرمقدم به مدعوین و مهمانان، واحد رودسر و املش را به عنوان شرقی ترین واحد دانشگاهی در استان گیلان معرفی کرد که دو رشته مدیریت و حسابداری با داشتن دانشجو تا مقطع کارشناسی ارشد، توانسته نقش بسزایی در تربیت نیرو های متخصص در منطقه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در سطح ملی گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد ارتباط قوی و مستمر میان دانشجویان، محققان و کارآفرینان است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر موفق بوده و از نتایج حاصله در فرصتی که پژوهش پتانسیل های مجموعه های مختلف علمی را برای هم فکری و هم اندیشی در کنار هم قرار داده، در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

در ادامه، دکتر اسدالله عباسی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران کلیدی در همایش حضور داشت، گفت: پژوهشگران برای اعتلای حرکت خود در مسیر پیشرفت باید به سه نکته اساسی نگرش، دانش و بینش توجه ویژه داشته باشند و مدیران نیز باید با توجه به این سه ویژگی برای شنیدن و بهره گیری از توان علمی محققان جوان تلاش کنند.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه باید نگاه ها به رشته مدیریت و اقتصاد تغییر پیدا کند، افزود: اگر بتوانیم در بهره گیری از نگرش های نوین در سیستم مدیریتی افرادی را تربیت کنیم که منطبق بر علم روز بتوانند برنامه ریزی هایی برای اصلاح ساختارهای مالی در کشور داشته باشند، گام بسیار بزرگی را در توسعه کشور و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی برداشته ایم.

گفتنی است این همایش برای نخستین بار در سطح ملی با مجوز سیویلیکا و پایگاه استنادی جهان اسلام ISC در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش برگزار شد و در طول برگزاری همایش 353 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که با توجه به سطح ملی کنفرانس و نمایه سازی در پایگاه معتبر کشور، تعداد 157 مقاله مورد تأیید کمیته داوران همایش قرار گرفت که از بین آن تعدادی از مقالات برگزیده به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 998088

وب گردی

وب گردی